V relativně pravidelné podrubrice Pátečních podvečerních vždy vybíráme nejlepší seriály v rámci daného žánru, přičemž se vždy pokoušíme o výběr méně známých titulů, které se na základě různých kritérií nerozšířily mezi širším diváckým spektrem. Dnes padla volba na kombinaci hororu a fantasy, na které jsme se jednotlivě zaměřili v dřívějších článcích. Lákavé spojení těchto dvou atraktivních žánrů je ideálním námětem pro náš další výběr. Přejeme příjemné a inspirativní počtení.

Orlando Bloom a Cara Delevingne v atmosférickém seriálu, jehož kvalitu značně zvýrazňují některé české reálie, kde probíhalo natáčení. Carnival Row je nejzářivějším příkladem historické hororové fantasy, kterou doplňují další žánry a motivy jako je detektivka či romantika. Seriál má zajímavé zasazení, příběh a postavy, a jeho první řadu můžeme jedině doporučit. Premiéra druhé sezóny byla zákonitě odsunutá na druhou polovinu příštího roku.

Hororová minisérie se vydala odlišnou cestou než značně brutální komiks, ale onen solidní základ tam pořád je. Příběh tragickou událostí zasažené rodiny, která se přestěhuje do odlehlého sídla na pobřeží, stojí za vidění. Zvlášť proto, že se v seriálu dobře povedlo zprostředkovat hrátky s magickými klíči, a také díky triu sympatických mladých hrdinů-sourozenců.

Sabrinina děsivá dobrodružství
Zdařilý čarodejnický horor o třech sériích nabídne tak trochu hutnější verzi tradiční zápletky o studentech ze střední. Hodně se tam řeší vztahy, místy je to hodně drsné, jednotlivé epizody vždy mají svou dílčí příběh a celkově přináší Sabrina konstantní silnou atmosféru a osobitý styl. Holt další povedený seriál od Netflixu, ve kterém svým umem zaujme hned několik nadějných mladých herců.

Režisér Taika Waititi přenesl svůj neortodoxní styl i do seriálové podoby stejnojmenného filmu. V seriálu sledujeme partičku extravagantních upírů, kteří nalezli svůj domov v jedné z newyorských ostrovních čtvrtí. A to by nebyl pan režisér, aby toto téma nepojal po svém a nenatočil ho jako dokument. To je sám o sobě opravdu vynikající nápad, který perfektně funguje.

Spojení korejských televizních tvůrců s platformou Netflix ani nemohlo dopadnout špatně. Žánrový chameleon hraje všemi barvami a ani se už nedivíme, že to vše ve výsledku dává smysl a divák se dobře baví. Jednu chvíli sledujeme útěk před hladovými nemrtvými, abychom byli v následující pasáži přeneseni do královského paláce, kde se spřádají intriky v rámci vytříbeného kostýmního dramatu. A to je prostě potřeba vidět.
Nejnovější komentáře