Red Rooms

Thriller s přesahem do soudního dramatu Red Rooms od kanadského režiséra a scénáristy Pascala Planteho se mimo jiné zaměřuje na složitou problematiku Dark Webu, temného zákoutí internetu. Hlavní pilíř filmu ovšem představuje soudní líčení s údajným brutálním vrahem tří mladých dívek, který své zvrácené dílo nahrál k dispozici právě na Dark Web, kde je tato úděsná podívaná k dispozici všem zájemcům, jenž mají k pořízení videí dostatek znalostí, prostředků a zvrhlých choutek. Mezi takové patří i modelka, hráčka online pokeru a hackerka Kelly-Anne. Mladá žena fascinovaná sériovým vrahem začne spolu s další „fanynkou“ navštěvovat probíhající soudní proces, přičemž postupem času se její zájem vystupňuje a začne se následně transformovat do extrémní posedlosti.

Snímek odehrávající se v kosmopolitním Montréalu svým specifickým způsobem reflektuje problematiku působení čirého zla na zvídavou lidskou podstatu, přičemž v případě dvou hlavních ženských postav, které nám předvedou i libozvučné variace na kanadskou francouzštinu, má toto uchvácení zcela odlišný charakter a základ. Postupné odhalování a rozkrývání nejednoznačných motivací hlavní (anti)hrdinky s očividnými psychopatickými sklony patří k tomu nejzajímavějšímu, co film nabízí. Nosný příběhový základ, který se v rámci letošní filmové nabídky silně vymyká, doplňuje i sugestivní audiovizuální forma, která se k tomuto typu originálního filmu perfektně hodí.

Naše hodnocení
Vaše hodnocení

Napsat komentář