Platforma: PC, PS4, Xone
Druhý indický díl z trilogie Assassin’s Creed Chronicles je o chlup lepší než první část, která se odehrávala v Číně. Především díky rozmanitějšímu designu úrovní a mírně rozšířeným herním možnostem. Stále to ale vychází pouze na lepší tři hvězdy, poněvadž hlavní neduhy, jenž sužovaly už jedničku, bohužel přetrvaly. Ovládání je opět zbytečně těžkopádné, neintuitivní a v podstatě po celou herní dobu (okolo šesti hodin) jsem si na něj nemohl zvyknout. Proč jej tvůrci z Climax Studios nějak nepřepracovali opravdu nechápu.
Dále tu máme samotnou hratelnost, která je na solidní úrovni, byť až příliš často v ní přichází na řadu neoblíbená metoda pokus-omyl. Většinu dobře navržených a pestrých úrovní (afghánská pevnost, tajný podzemní chrám) lze opět projít tichošlápkovským stylem za pomoci různých udělátek, jako jsou kouřové bomby či čakramy, avšak ani rambo stylu nic nebrání v cestě. Po konci každé mise přijde čas na zhodnocení a nějaké ty odměny (vylepšení schopností), jenž se odvíjejí od zvoleného herního stylu.
Příběh je opět více než klasický. Osamělý asasín Arbaaz Mir se pokouší od nepřátelských Templářů získat mocný diamant, zároveň jim způsobit co nejvíce škod, a ještě k tomu ochránit svého přítele. Tedy nic objevného. Na druhém dílu je oproti jedničce sice vidět mírný posun dopředu, avšak stále to nestačí a v rámci nabušeného žánru plošinovek hra jednoduše není konkurenceschopná. Pokud závěrečný „ruský“ díl trilogie (výchází již 9. února) nepřinese něco zásadního či originálního, tak se obávám, že celá tato série velmi záhy upadne do zapomnění.
Gameplay
Minimální HW konfigurace: Windows 7 (32Bit), Intel Core 2 Duo 2,6 GHz, 2 GB RAM, NVIDIA GeForce GTS 450 nebo Radeon HD 5770
Naše hodnocení
Vaše hodnocení
Nejnovější komentáře